Nillp Hanımlar ben 2. Bebeği düşünüyorum fakat adetim çok düzensiz doktora gittim fakat herşey normal dedi ovülasyon testi kullanıyorum bugün 20. Gün hala yumurtlamadım böyle olup hamile kalan varlı yada önerisi olan
Nrnfth Nillp Benim hep düzensizdir hatta polikistikover var dendi bebek icin ilac kullanman lazim dediler ben bi ay icinde hamile kaldim