tugcebuyuktas Merhaba sevgili anneler 4 ay 25 günlüğüz şuan sadece mama ile besleniyoruz 6 ölçek 180 ml halinde veriyorum önce istemiyor emerken ağlıyor biberonu sonra bitiriyor iştahla içiyor arada istememesi neden acaba ?
BaraninAnnesi tugcebuyuktas Bebeğiniz kusuyor mu. Belki nefessiz kalıyor. Belki Gazi vardır yoruluyordur..
Sandal tugcebuyuktas gaz doluodur midesine ara ara genirmesini sağlayın gazını alın sonra verin biberonu öle cikartamasda yediği hep çıkar geri midesi şişer çocuğun ya