1oglananasi bi hemşirenin söylediğini aktarıyorum elınızı dezenfekte edın maskenızı iyice takın emzirin yüzüne yaklasmayın. Kendınız sağıpta içirede bilirsiniz bi bardak yardımıyla çok geçmiş olsun bu bikaç güne geçer ama bebegınz memeyı bırakırsa sıkıntı olur.