Oğlum 1 hafta sonra 15 ayını dolduracak ek gıdaya geçtiğimizden beri zaten yemek istememe problemi vardı başlarda çok direndim tv çizgi film vs açmamaya ama diş dönemlerinde yemesi hepten kesilince alıştık bir kere çünkü yemedikçe kilo da alamamaya başladı ve ben o zamanlarda üstüne gitmiyordum istemediğinde yemek vermiyordu gayet anlayışlı yaklaşıyordum herneyse Başlarda şarkılara kanarak yiyordu ancak son zamanlarda tv de kesmiyor artık ağzını kitliyor ve ben de inat ediyorum ağzına zorla ağlata ağlata sokuyorum başta ağlıyor ama sonrasında yiyor. Kendi çatalla yesin diye çatal falan da koyuyorum ama pek oralı değil zaten ben yedirmeyince onun doyduğunu da hissetmiyorum kafayı tamamen yemeyle bozduk artık psikolojim bozuldu yemek saatlerinden nefret eder oldum inatlaşarak yemek yemekten benim gibi olan varmı nerde hata yapıyorum anlamıyorum😢