Ek gıdaya geçtik başta tadımları falan sevdi yedi sonra çorbalara meyve pürelerini geçtim onları ilk bir hafta yedi ancak bir iki gündür hiçbir şey yemiyor yediği bir şeyi ikinci kez yemek istemiyor ve üstelik mamayıda içmiyor artık yani resmen bir iki günde kilo verdi çocuk şaştım kaldım ne yapacam aç olduğu içinde kıvranıp duruyor uyuyamıyor çıldırmak üzereyim artık bana bir akıl verin 😔🙏🏻