Merabalar oğlumun vicudu cok koruydu bu yüzden sürekli yağlıyordum sonra bir anda kızarıklar cıktı hatta içi su dolu gibi sivilceler cıktı doktor euomovate verdi ve sadece 7 gün kullanabilirmisim benim sorum şu bu kremi kullanıpta tamamen gecen varmı yani kullanıyorum ama gecirip tekrardan çıkarmı ve sonrasında bu kremi bi daha kullamıyormuyuz bu krem den kullandıktan sonra aynı şekilde tekrarlıyan oldumu :( çok üzülüyorum bu duruma