Bxens Hayırlı geceler anneler ve anne adayları. Yenidoğan bebeğim ve çok can yakıcı yaralarım var. Gerçekten doğal, emzirmeden önce silinmeyen bir tedaviye ihtiyacım var. Madecassol vesaire doktorlar veriyor ancak bebeğin ağzına gider diye istemiyorum. Kaç gün ne kullandınız ne kadar sürede geçti? Help please.
Deletedmom626262 Bxens dolap poşeti koy emzirirken aç tekrar koy ucu nemli kaldığı için hem yaralar çabucak iyileşiyor hemde birdahaki çatlamıyor ben çok ama çok memnun kalmıştım babada komşum söylemişti hala dua ediyorum ona 🙏
Kumsal000 Bxens bebegım dogdugu ılk hafta sadece badger gogus ucu kremını kullandım hıc catlagım kanamam olmadı ve hıc bır sıkıntı yasamadım..
Tuba01 Bxens canm ben zeytin yagi suruyodum uzerinede kucuk bir poset parcasi koyuyodum meme ucu sutyenime degince canim cok yandigi icin tam olarak hatirlamiyorum ama 10 15 gunde iylesmisti sanirim
Mom299 Bxens Canım benimde o yaralardan oldu 20 gün çok cektim neler kullandım neler ama o bildigimiz en pahalı kremler hiç.biri fayda etmedi bana en iyi fayda eden e vitamini evicop diye bir vitamindi her emzirmede sürekli kullandım ve her emzirmede yıkadım sabunla öle emzirdim.bebegimi ve sürdügüm süre zarfında memeler hep acıkta kaldı hava alması bakamından ve yara hava ile temasta daha çabuk düzeliyor sana tavsiyem e vitamini al derim evicop adı bir hafta da düzeldi sükür bunu kullan derim
Bxens Bu arada hindistan cevizi ve kendi sütünü sürüyorum. 15-20 gündür denedim ancak gelişme yok. Çok da sızlıyor kıyafet temasında bile. 😭
Bxens Deletedmom626262 Görümcem söyledi lakin çok nemli kalınca da mantara çeviriyormuş. Duymadığım kalmadı ama doğru olup olmadığına emin olmadan denemeye korkuyorum bebeğe de bulaşır diye.
eda_16 Sabunlu su yapıp her emzirdikten sonra yıka ve durula bunu her defasında yap…ve ayaklarını sıkı giy. Göğsünü yemek tabağı gibi düşün her defasında ılık su ile yıkayıp durula. Eğer kanamalı bir yara ise doktoruna başvur
Bxens eda_16 Çok yıkanırsa kurur diyorlar. Kafam öyle karışık ki. Bir duyduğumu diğeri ekarte ediyor. Gına geldi öyle garanti olacak çözümü arıyorum.
Brrn8890 Bxens lansinoh sürüp sürekli strecledigim için bide sütte gelince benmde mantar oldu büyük ihtinal kahverengi yerinde kırmızı pul pul noktalar oldu
Bibiveannesi Bxens lansinoh krem silmeye gerek kalmıyor bir de memelyn göğüs ucu kalkanı balmumundan ama sütyenin içine kalkan dışına pwt koymanız lazım süt sızıyor
Bxens Busra_nur95 Yara iyileştirici ve antiseptik olduğu için ben de düşündüm emzirme var diye çekindim ama en son deneyeceğim galiba.
Wolverine Lansinoh meme kremi kullandım emzirmede asla sorun olmuyor, gümüş kapak da iyi gelebilir, memenin kahverengi kısmını tutturmaya çalış, ucunu emerse yaralar zor geçiyor. Her emzirme sonrası zeytinyağ da surebilirsin yumuşatır 🙏🏻
Bxens Wolverine Onu da doktor eledi. Lansinoh yara olmasın diye veriliyor, yaraya fayda etmez dedi. Karbonat tavsiye etti ancak ucunu yakıyormuş emin olamadım. Emzirmeyi doğru yapıyorum geniş alıyor.
Bxens Mom299 Ben de ampulü var onu da deneyeceğim galiba. Her tedaviye en az 15 gün falan vereceğim. Hiç fayda etmezse diğerine geçeceğim. Bebiş uyandığında korkuyorum artık.
Mommyishome Bxens gümüş kapak bana başta çok iyi gelmişti. Şimdi 4 ayı geçtik bi daha yara oldular bu sefer kullandım hiç faydası olmadı. Garmastan pomad sürüyorum şimdi azcık rahatlattı ama yine de acıyor 4-5 gündür. Ama bebem ucuyla oynuyor ondan oluyor. Onun da önüne geçemiyorum. Ben ucuyla oynadığını anlayana kadar iş işten geçiyor çünkü
Tuba01 Bxens direk zeytinin icinde tuz oldugu icin canini cok yakabilir cnm ben denemedim ama soyledigim yontem cok ise yaramisti
Mom299 Bxens Ah canım acılarını anlaya biliyorum valla ben her emzirmede gündüz kızım yanımdaydı ondan güç alırdım gecede eşimden güç aldım ellerini sıkarak valla canım dan can ayrılıyordu resmen aglayarak emziriyordum ama bu e vitamini bana çok iyi geldi garmastan ve lansinoh mustela hiç bir sey yapmadı bana zeytin yagı kantoron yagı ve çörek otu yagı da kullandım fayda etmedi hiç varsa hemen kullan o ampulden he birde sık sık karbonatlı suyla temizle hem oamucuk ta olmaz bebişinin azı ben öle yapıyordum yıkadıktan sonra emzirme asamasında karbonatayla yıkadım hiç azı pamucuk olmadı
Mrv-0809 Bxens bir ayvayı kes içindeki çekirdekleri ılık suya koy birgün beklesin jel oluyor onu sür sürekli silmene gerek yok birkaç saate geçiyor denenmiştir 🤗