eda_16 En kısa sürede bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz? 0-6 aylık bebekleri uyutma yönteminiz neler? Ben bebeğimi saatlerce beşikte sallıyorum zor uyutuyorum.
Tomi eda_16 bebeğimi Bebek arabasına yatıyorum, sakin müzik açıyorum. 15 dk uyuyor sonra yatağına yatırıyorum.
Busegokce eda_16 ilk 2 ay kundak yapıyordum, kendi kendine uyuyordu zaten sürekli uyku modundaydi. Şimdi 5 ay oldu. Ana kucaginda 1-2 dk hafif sallama, zorda kaldigimda beraber yatakta beyaz gurultu eşliğinde uykuya geçiş yapiyoruz.
Betulyesiltas eda_16 emerek uyuyor smdilik kolayima geliyor boylesi insallah sonra zorlanmam 2ay 19 gunluk
Yukselyuksel Önce sakinlestirip loş ışıkta uyku vaktinin geldiğini, yanında olduğumu söylüyorum. Ekstra ben kundakta yaptigim için bu avantaji da kullanarak uykuya geçiş süresini kisaltiyorum. Herhalukarda bı sure sallıyorum.
mombunny Ayağımda çok hafif sallıyorum ,ağzına emzik, pış pış sesi açıyorum uygulamadan . 5dkda uyuyor. Tabi altı temiz karnı tok üstü başı rahat oda ısısı ideal ve uyku saati gelmiş olmalı . 3ay10 günlüğüz
Boncukoglumm Kundak yapıp hafif sallıyorum yada direk beşiğine yatırıp piş piş yapıp poposuna hafif hafif vuruyorum hemen dalıyor