Oknsm ona doktorunuz karar veriyor, ayrıca mama zehir değil lütfen öyle düşünmeyin anne sütü hiç almayıp gayet sağlıklı olan çocuklar var, ek gıda geçişini doktorunuza sorun
- Ay kontrolünde ben gittiğimde sordum 3 gün kuralı ile tadım olarak başlayabileceğimizi en son meyveleri deneyeceğimizi ve ilk 1 yaşına kadar ana besinin süt yada mama olacağını söyledi, bu arada bizi ilk yoğurt ile başlattı. Zamanı olan yiyecek, içecekleri söyledi sizde doktorla görüştüğünüz zaman daha iyi aydınlatır sizi