Merhaba. Bebeğim şu an 13 aylık ve ben 16 aylıkken işe başlayacağım. Kısaca şöyle anlatayım: Bebeğimin iştahında çok problem yok. Ek gıda ile arası iyi sayılır. Gün içerisinde 2 kere emiyor ve gündüz uykuları da dahil olmak üzere tüm uykularına emerek geçiyor. Uyku eğitimine karşı olduğum için vermedim. Fakat son 2 haftadır gece uykuları inanılmaz bozuk. Akşam 9’da uyutuyorum, sabaha kadar her 40 dakikada bir ağlayarak uyanıyor ve emmeden asla uyumuyor. Sabah 7 gibi kalkıyor en son. Gündüz uykusunu 1e düşürdüm son bir haftadır. Şimdilik çalışmadığım için bu duruma sabrediyorum, göz yumabiliyorum fakat artık çok yorucu olmaya başladı. Benim merak ettiğim şu;
-Gece bu kadar sık uyanan bebek anneleri var mı? Neler yapıyorsunuz?
-Bizim durumumuza benzer durumda olup işe başlayan anneler var mı acaba? İşe başlayınca gündüz uykuları nasıl olacak çok endişeleniyorum. Çünkü gündüz uykusu da emerek oluyor.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum. 🙏🏻