Aylam1709
ozaman bırak yaninda kalsın canım geceleri senin icin zor olur kalk et bide bebek daha cok kucuk ayri yatırmaya. bende 5,6 aylıkken ayrı yatırırım diyordum hep, bebek bağımsız olmalı iste oda bi birey filan diyordum ama oyle olmuyormus 🥱 galiba bi 1 yasina kadar yanımdan ayırmayacağım.. gözümün önünde olsun istiyorum bide gece emzirmede daha kolay oluyor yanımda olunca ve bebekler kendilerini güvende hissetmek isterler.uykuda olsalar bile annelerinin kokusunu duymak isterler o yüzden bence 4 aylık daha erken🌸