6363 Meraba kızlar utanarak soruyorum belki bi bilginiz vardir diye 2 buçuk ay oldu doğum yapalı afedersiniz alttan bakınca içi görünüyo gibi rahmin içi önce boyle degildi boyle olan varmı ? Yada neden böyle
aysenurkerem 6363 normal Doğum yaptıysanız, vajinanın genişlemesi normal. Zamanla eski haline geliyor. Eğer cok fazla toparlanmazsa ameliyatı var olmak isterseniz vajinal daraltma yapılıyor
Prennsesveannes 6363 normal Doğum yapalı 11 ay oldu toparlanma olmadı bende de o sorun var yakın zamanda kadın Doğuma gitmeyi düşünüyorum bende
23082020 6363 3 buçuk ay oldu cnm bnm de başta öyleydi şimdi biraz daha küçüldü merak etme zamanla eski haline dönecek inşallah 😊
minnostospik peksokomelli insanları bu kadar küçümsemeseniz ne iyi olurdu kimseye soramadığını belki burda soruyordur
minnostospik 6363 gördüğünüz rahim değil genişleme olduğu için size öyle geliyordur zamanla düzelir canim
6363 minnostospik inşallah normal dogum yaptim dikiste attılar ama genislik mi degil mi bilmiyorum tecrübesizim bu konuda kimseye de soramadım cekindim utanarak buraya yazdım.
elha_3 6363 cok yeni daha siz dikkat edin yeter kolay degil zor bir doğum serüveninden geçiyoruz ınş iyi olursunuz