Eymenege Merhaba hanımlar oğlum 6 aylık 1 hafta 10 gündür fena hastayız öksürük burun akıntısı gece tıkanıklığı doktora götürdüm iğne vuruldu antibiyotik verdi 1 haftadır kullanıyor ama düzelme olmadı nebulizatör kullanmayı düşünüyorum kullananlar varmı iyi geldimi Bebişinize hangi marka nebulizatör kullandınız ?
Ipekk Eymenege bende kullanıyorum burun tıkanıklığı olduğnda aspiratörle geçmiyor bazen. Serum fizyolojiği ona damlatıyorum iyi geliyor. https://m.n11.com/nimo-nebulizator-cihazi-kompresorlu-buhar-makinesi-2-yil-garanti-P212375894?gclid=EAIaIQobChMI8OeY09mh4AIVSxbTCh1oNwP1EAQYASABEgIGnPD_BwE&gclsrc=aw.ds Bu ürünü kullanıyorm
elmaliturta Eymenege benim kızım onunla atlattı çok rahatlatıyor 4 5 gün içinde iyileşmisti.. geçmiş olsun
Eymenege DefneRana3881 burun ve göğüs tıkanıklığına hemen faydası oldumu peki ? Oğlum geceleri burun tıkanıklığından uyuyamıyor çünkü aspiratörle temizliyorum ama çok fena tıkalı 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
DefneRana3881 Eymenege kızıma bronşiolit teşhisi konmuştu ventolinle beraber uyguluyorum işe yarıyor baya rahatlatıyor
Nurselcaglar Eymenege doktorunuz mu önerdi nebül tedavisini cihazını çünkü ilaç dozunu belirtiyor ya o yüzden soruyorum bnde şuan kullanıyorum Philips marka memnunum
Eymenege Nurselcaglar evet bugün götürdüm ilaçlarımızı ve cihazımı aldık bakalım inş faydası olur 🤷🏻♀️
Merveedd Eymenege tam sizin zamanınızda oğlumda öyle oldu ventolin ve budecorr verdi doktor 1 haftada geçti sabah akşam kullandık markası hiç önemli değil inanın hepsi aynı eczanelerde satılıyor