busramerve yavrusununannesii alerji ya da isilik olabilir. Alerjiyse ilk defa yedirdiğin ya da anne sütü alıyorsa senin yediğin şeyleri düşünebilirsin canım.
Bugram_5 yavrusununannesii canım benim de bebeğin bacağının birini bul da çıkmıştı pişik gibi sürekli kapalı kalıyor ya bacak kıvrımı olsun kolunun orası olsun güzelce temizledim krem sürdüm bide bi arz öğle açık tutmaya çalış arada terliyorya oraları genelde
biranne11 yavrusununannesii Yaa annesi o boğum boğum kollarııı varyaaa arası sıcaktan kızarmış pişik olmuşşş🎀🎀🎀 Öp orasını öppp 😘 Krem sürün birşeyi olmaz benim kızımda öyleydş
aysenurkerem Pişik gibi görünüyor, evim sıcaklığı 22-23 derece olsun. Birazda bepanthol sürün geçer inşallah geçmezse bi doktor değerlendirir
yavrusununannesii aysenurkerem hep 22 derece canım tamam dikkat ediym terlemesine umarım alerji değildr
jap yavrusununannesii ondandır canım. Alerji falan yaşamadım kızımda onun kızarıklığı nasıl oluyo bilmiyorum ama kolda bacakta boyunda pişik yaşadık hep😊
asz yavrusununannesii canım oğlumda öyleydi benim.boğum boğum olduğu için.oğlumun bacak ve ensede de olurdu.maşaallah diyim bu arada.alerji değil korkma.arada havalandır.pişik kremi de iyi geliyor.