Kızlar 1 aylık bebegım var bu zamana kadar hep emzırdım gunde en fazla uc kere mama vermeye calıstm ondada 30 cc en fazla 60 oda nadir çok emzır az mama ver dedıler hep sutun gelır yetet dedıler malesfki kontrolde cocugum cok cokaz kılo alms 250 gram doktorda sasrdı bı hafta smra tektar bakalım kılosuna kontrol edelim mama takvıyesıne devam et olcusunude sen ayarla doyup doymadıgına göre dedi smdı ise once 1 saat emzırıp snra 90 cc mama verıyorumm daha oncesinde bebegım cok hzursuzluk yasardı suan daha iyi megerse dogmuyormus süt arttırmak ıcınde elımden elini yapıyorum benım gibi meme mama bir gidenler basıl yapıyor