Valla ben ne yalan soyleyim bekarkende cok içerdim hamile kaldım yine ictim doğumdan sonra bi ara birakmistim sütüm icin. Ama suan yine başladım içmeye cunku bagimliyim gibi bisey😞ama dikkat ediyorum tabi ki ve cok şükür ki oğlum gazlı bir bebek degil elhamdullilah. Oyle diyorlar ama bizde sıkıntı olmadı