28irm_ 3 ay 8 günlük bebeğim yarın sünnete gidicez inşallah neler yaşadınız bebek acı duyuyormun sonrasında hemen iyileşirmi
yavrusununannesii 28irm_ ben 2 aylıkken yaptrdm sadece uyusturmak için pipisine igne vurulurken ağladı sonra bişey hissetmedi zaten 1kere fitil ve ağrı kesici verdim 2 gün 1haftada iyi oldu bardak koyduk