Merhaba anneler
Bebeğim 68 günlük.Bir süredir gündüz uykusu hiç yok Yarım saat anca uyuyor.Geceleride de yaklaşık 2 saatte bir emip uykuya devam ediyoruz.Uykuya geçişlerimiz hep çok zor oluyor.Kilo alımımız iyi fakat yine de sütüm yetmiyor mu diye düşünmeye başladım.Tecrübelerinizi paylaşır mısınız🙏🏻