Yenibebek_yenianne Melisasbasi Benim de kolunda vardı pütür pütür sonra iyice kurudu. Egzama belası işte. 😒 3 ay 28 günlük benim bebeğim de.
Nilmerih Melisasbasi bizimde bacak ve yüzde vardı kollara da sıçradı atopik dermotit dedi Dr mustela sipariş ettim bekliyorum yorumlarda beğeneni çoktu.
Acelyamom Melisasbasi Bizde de vardı hem kuruluktan hemde deri yenileniyordu. Dalin bebek yağıyla masaj yaptım ve geçti.
Cemres- Melisasbasi merhaba benimde bebeğimin bacaklarının üst kısmında kollarının üst kısmında sadece mustela stelatopia serisinin kremi ve balmi geçirdi hemde ilk sürmede . Şiddetle tavsiye ediyorum . Bebekler cildinin kuruluğundan hiç hoşlanmaz 2 günde bir değil her gün sabah akşam krem veya yağ kullanmanızı tavsiye ederim . Bu şekilde gözlemleyin geçmezse bi dr götürün süt ve süt ürünleri alerjisiyle de bağlantılı demişti bizim dr. Umarım hemencecik geçer :)
RuzgarMommys İnşallah sadece cilt kurulugudur Siz kakasina dikkat edin yinede doktoruna sorun Bizim de alerjimiz çıktı önce bacakları kuruydu egzamaya çevirdi
RuzgarMommys Melisasbasi canim kakasinda mukus varsa kan olursa siyah leke olursa Cok gürültülü ve köpüklü yaparsa kakalarini doktoruna söyle mutlaka
Deletedmom_29 Melisasbasi belki sadece kuru bir cildi vardir. Benim oğlumun da cildi pütür pütür bazen geçiyor bazen oluyor ama ara ara yanakta kolda kizariklik da oluyor bolgesel. Nemlendiriyorsunuz di mi
Didem88 Melisasbasi benim oğlumda da olmuştu. O ara hasta hava soğuk diye 5 gün banyo yatırmamıştık. Vücudu pütür pütür oldu .sivilceden küçük ,dokununca hissedilen renksiz kabariklar. Doktora goturduk. Oda banyo yaptırın güzelce yağlayın cildi kurumuş dedi. Ve ole yapınca ertesi gün gecti
Seydakuzey Melisasbasi Benim oğlumunda olmuştu 5 aylıkken pür pür diz kapağının yan tarfında gözle görülürdü ve sadece belli bi bölgedeydi kızalıklık falan yok tu cok sürmedi zamanla geçti ama bepantol baby kullanmıştım bende sudoku başka birşey daha kullanmıstım Aklıma gelmedi ismi O alerji kremiydi yanlız stlex de olabilir stafine de inernetden bak istersen lodes surupbuda vardı doktor vermişti
Mervegem Melisasbasi cildi cok kuruysa olabilir canım bunun için özel nemlendirici kullanılıyor. Mustela biodermanın falan var atopik ciltler İcin normal losyonlar etki göstermiyor maalesef