Farahzeynep Anneler merhaba, ay uzun zamandır konu açmıyordum çok heyecanlı 😂😂 benim 2. Kızım dünyaya geldi hatta 3 aylık oldu. Büyük kızım da 20 aylık. Büyük kızımın odasını 3.5 aylıkken ayırmıştım. Şimdi küçük kızımı da önümüzdeki ay ablasının odasına koymak istiyorum. Geceleri birbirlerinin sesine uyanmıyorlar, gündüz de ablası bağırır çağırır minik hiç duymaz uyur. Siz aynı odaya ne zaman geçirdiniz? Ablasının yanında durması daha iyi olur mu kaynaşmaları için?
Mom9 Farahzeynep bilgim yok ama sizi hatırlıyorum hoşgeldiniz sağlıkla büyüsün bebeleriniz :) bir de nasıl oldu hayatınız iki bebekle? İlk çocuğunuz sakin miydi şimdi nasıl merak ediyorum da 🙈
_ADA_ Farahzeynep ne olursa olsun iki bebeğiniz de bir arada kalmak için çok küçük. Ben dört yaşındaki oğlumla bile neredeyse yalnız bırakmıyorum. Çok seviyor bütün şebeklikleri yapıyor ama yine de bi kıskançlık var. Çocuk bu belli olmaz biraz daha zaman verin. En azından bir yaşına gelsin küçük olanı.
Sedaahmet Farahzeynep benim de 19 aylık oglum ve 6 aylik kızım var. Kızım 4 aylik olana kadar ikisi asla ayni oda da uyumuyordu. Taşınacaz diye oğluma da oda yapmamıştım. Bu yüzden eşim oglum la uyuyor, ben kızımla başka oda da uyuduk 4 ay. 😂 şimdi yeni eve taşındik. Cocuklara oda yaptik ama yine hep beraber yatak odasinda uyuyoruz 😂 şuan ikisi de ayni odada uyuyor. Eger cok yüksek ses olmazsa uyanmiyorlar. Kızım zaten memede yapışık uyuyor. Oğlumda bu yeni eve taşındigimizdan beri benimle uyumak istiyor. 😂 yine ayrılamadik cocuklardan. Ne zaman rahat rahat yatacam bilmiyorum valla 😂
Prensesannesii34_ Farahzeynep ayy eski bir postta yazmışsınız ordan takip ede ede buldum sizi 😁 2.hamileliğiniz nasıl geçti ağrınız oldu mu dikişler sorun çıkardı mı ? Birdeee sezaryenden sonra zorlandınız mı yoksa 1.si gibi miydi .
Farahzeynep Mom9 hoşbuldum, ilk bebeğim hamile kaldığımda gayet sakindi , 1 yaşından sonra delirdi, 30 saniye yerinde oturmaz, bezini değiştirmek uyutmak için önce evde kovalamaca oynuyoruz 😂 günler birden akşam oluyor 🥺
Farahzeynep _ADA_ gün içinde yalnız kalıyorlar ama öyle ters bir hareketi olmuyor, büyük kızım gece çok nadir uyanır ama genede yaşayan annelerden fikir almak istedim
Farahzeynep Prensesannesii34_ 2. Sezaryan zorladı, sezeryan sonrası ilk 1 hafta çok fazla ağrım oldu, bir kaç kere tansiyonum düştü ter bastı, ekstra serum taktılar kan verdiler. 1 hafta sonra ama çok iyiydim. İki kızıma da bakabildim ☺️
Farahzeynep Prensesannesii34_ başka arkadaşımda oldu, onun benimki kadar sancılı geçmedi, bünye ile alakalı sanırım☺️
Tugcemelismehmet Farahzeynep Benimde kızım 3 yaşında oğlum haftaya 4 aylık olucak. Kızımı 4 aylıkken odasında yatırmaya başlamıştım. Şimdi bunda ne yapmalıyım bilmiyorum bende. Küçüğün sesine uyanmaz kızım ama benim endişem bazen gündüz kardeşinin yanına yatıp örtüyü kafalarına kadar çekiyo gece de biz uyurken beşiğe girip örtüyü kapatır falan korkuyorum. Küçüğüm en azından kendini kurtarabilecek aya gelene kadar ayırmayı düşünmüyorum😔
Tugcemelismehmet Bende dğşünüyodum postu görünce yazmak istedim baya zaman geçmiş naptınız ayırdınız mı😅
Farahzeynep Tugcemelismehmet biz hala ayırmadık ama artık sepet beşikte ayağa kalkar oldu küçük. O nedenle yeni beşik alıp mecburen ablasının odasına geçireceğiz 🤣 küçük 7 aylık şu an 🙊
Tugcemelismehmet Farahzeynep Biz maalesef ileri değil geri gidiyoruz🤌🏼 işimi garantiledim. Büyük 3 yaş, küçük 5 aylık sonuç; çift kişilik yatakta biri sağımda biri solumda uyuyoruz 😅 babamız koltukzade🥲
Farahzeynep Tugcemelismehmet sizin durumunuz zormuş 🙈 ben büyük kızımla hayatta yatamam, 360 kere dönüyor ve asla uyuyamıyorum, düştü düşecek telaşına, minikte yatsa onun dönmesine kaç kere uyanır bilemiyorum 🤣