dilarammm canımönlü arkalı ben sevmiyorum biri önde diğeri arkada rahat olmaz die düşündüm. Arabanın bagajına sığdı orda denemek için baktım sürüşü güzel tente dimi falan tam kapanıyor o çok hoşuma gitti avam kapılarını bilemişsem kullanan varsa Bilgi almak isterim