Kullanıyorum canım şuanda oğlum 10 buçuk aylık . Önündeki oyuncakları çok dikkatini çekiyor fakat tekerlekleri tırtıklı gibi ses çıkarıp yavaş gitmesi gerekirken hızlı gidiyor . Belki yürümeye hafiften başlayınca ağırlığıyla yavaş gider umudyla aldım ama bilemiyorum