Arapgelin Ne kadar zamanda geçti ve nasıl geçti? 1,5 aydır çekiyorum delirmek üzereyim bebeğim 2,5 aylık çektiğim acıdan dolayı hiçbirşey anlamadım Allah kimseye yaşatmasın bu arada doktora gittim buraya yazacağına doktora git diyen eminim olacaktır 😒
Anneyim5982 Arapgelin ben 4 sene unce yaptim doğum hala çatlak var ara ara iyi ara ara kötü oyle gevinip gidiyor um sıvı tuketmeye bak kati yeme yemekleri fln insalaj gecer
[silindi] Arapgelin ekmek makarna vs gibi kabızlık yapabilecek her şeyi kesin. Gerekirse çorbayla beslenin bir süre günlük su miktarını 1 2 litre arttırın. Ve makatınıza vazelin sürün.
F-Betul Arapgelin Merhaba 4 aydır çekiyorum yarın bu konuda uzmana gideceğim botoks yapacak, iyileşmesini bekleyeceğiz olmazda ameliyat 😔 Bu konuda bilgili bir uzmana gidin
Oznur123 Arapgelin hayir gitmedim gecer diye diye bekliyorum ama yok simdide virüs var diye gitmek istemiyorum siz doktora gitmişsiniz krem mi verdi
Songul_hamza Arapgelin gttim krem ve şurup vermişti şurup çok tatlı olduğu ixin içmedim krem birz iyi geldi
Pinkyellow Arapgelin 23 gün oldu dogum yapalı 3 gündür geberiyorum resmen tuvalette çok zor hemen geçsin istiyorum 😥
Arapgelin Pinkyellow bende hergün geçmesini bekleye bekleye 1,5 ay oldu benim 4 arkadaşım daha oldu benimle birlikte bir haftada geçti onların benimki baya oldu 😞
Agustosbocegi Arapgelin kabizlikta tekrarliyo hep sari kantoran yagi iyi geliyomus diye duydum twk cozum kabiz olmamak ben uc gun gecmeden hemen duphalac iciyorum ki kabiz olmiyim oyle kendiliginden geciyo
cideee07 Agustosbocegi kabız olacağınızı anladığınızda mı içiyorsunuz . Aynı dert bende de var dupholac bağırsaklarımı boşaltı ilk gün şimdi de 4 5 gündür lavaboya çıkamıyorum çok gıcık bi süraç gerçekten
Arapgelin Oznur123 bende ilk bir ay gitmedim daha kötü oldu keşke olunca hemen gitseymişim evet krem ve fitil verdi
Agustosbocegi Arapgelin kabizlik cekiyon mu kantoronu denedin mi . ben 4 sene once basa cikmaya basladim ama hep uc ay duzelsem bi kere kabiz oldum mu tekrarliyo yine geciyriyorum derken boyle boyle 4 yildir ugrasiyom tamamen duzelmiyo ama acimi dindirmeyi ogrendim mesela uc gunu gecirmemeyi ogrendim eger duphalacla ihtiyacimi gideremezsem bekunis icip kesin cikiyorum eger acim olursa normalde tum doktorlarim progtolog mu ne oyle bi krem vermislerdi ise yaramiyo diye kullanmayi biraktim ama bi genel cerrah yaninda artrocol diye bi krem verdi her acimda suruyorum ilk tenbiraz sizliyo ama iki gune acim diniyo ve acisada tuvalete cikmamazlik yapmiyorum gelmese gidip oturup bekliyorum gelmesini
zeynep_krktk Arapgelin Makat çatlağı nasıl bi şey çünkü ben 33 haftalık hamileyim 1 yaşında oğlum var onla ilgilenmekten falan 6. Ayımda belimin aşağısı acayip saplantı giriyo otururken kalkarken yatarken doğumdan sonra geçer dediler ama çok canım acıyo
Arapgelin zeynep_krktk eminim seninkide zordur insanın neresi ağrısa canı orda geçmiş olsun 🙏🏻 Bu öyle değil afedersin büyük abdestini yapamıyorsun yapsanda sanki cam kesiyo gibi bi acı oluyo 🤦🏻♀️
zeynep_krktk Arapgelin He anladım öyle sorunum yok kuyruk sokumum çok kötü benim sizede çok geçmşş olsun Rabbim şifa versn inşallah