Kızlar bu hafta yaşadığım güzel biseyi sizinle paylaşmak istiyorum geçen sabah oğlum 7 gibi uyandı uykusu vardı ama uyumak istemedi bende emzirdim beşiğine bıraktım biraz oyalansın uyutayım diye öylece uyumuşum bi uyandım saat 8 döndüm baktım oğlusum kendi kendine uyumus ben nasıl mutlu oldum tabi ☺️😍 az önce de uyandı yine emzirdim uyudu beşiğine koydum uyandı baktım gülüyo ediyo oyun istiyo bende biraz oyalayayım öyle tekrar uyusun dedim yatağıma aldım neyse oynadık baktım kendi kendine daldı tam aldım ayaklarıma uyandı masallah bebeğime ❤️acaba bu desteksiz uyumaya hazır olduğunu mu gösteriyor 5 ay 7 günlük Bebeğim ayağımda sallarım hep çok geç uykuya dalıyo dalana kadar aglıyo ve yavaş sallayınca uyuyo ayy çok mutlu oldum sizinle hem paylaşmak hem danışmak istedim