MmMeteninannesi Bebeğim 3 gün sonra 6 aylık olacak.Emziriyorum aynı zamanda. Azar azar başladım birşeyler yedirmeye.Acaba doyuyor mu ? Nasıl anlarım ? Çok sık uyanıyor açlıktan olabilir mi ? Sütüm de var ama genede emin olamıyorum.
Gamzeburkan MmMeteninannesi bizde yarın 6aylik oluyoruz bu sık uyanma olayı sanırım açlıktan değil alışkanlık benim kızımda saat bası veya 2 saatte bir kesin uyanıyor çokta güzel yemesine rağmen
Mehmetim01 MmMeteninannesi kilo alimi ayda 500 -1000 gram arasinda aliyor gunde 3 4 defa cisli bez aliyorsaniz doyuyordur doymadigini dusunuyorsaniz doktorunuza danisin
MmMeteninannesi Gamzeburkan Aslında ben de açlıktan olmadığını düşünüyorum ama eşimin ailesi sürekli açtır diyor.Dişleri çıkacak galiba ondan da yapıyor.Siz ek gıdaya başladınız mı?
Gamzeburkan MmMeteninannesi evet bizimde kaşınıyor dişler yavaştan biz başladık ek gıdaya 5. Ayda suanda sebze püreleri çorba yoğurt meyve kahvaltı tüketiyoruz