Asay Kanında enfeksiyon çıktı çok yüksek ateş olursa ihmal etmeyin hemen acike götürün şimdi hastanede yatıyoruz dualarınızı bekliyoruz allah bütün hasta kuzulara şifa versin
-erCansu- Asay aynenn bende bikere oksurdu diye gotirmustum oysaki 12 gun oldu 😔 Allah şifa versn yavrularimiza