ilk bir ay emzik vermedim. 1. ayında vermeye çalıştık . ilk bibs verdik almadı , avent denedik aldı ama memeyi bıraktı. doktorumuz bazı bebeklerde meme reddi yapabiliyor demişti , bu nedenle bıraktık . iki aydır ara ara denedik almadı . ama gelin görün ki bu aralar her şeyi, parmaklarını, ayaklarını, eline aldığı her şeyi ağzına götürdüğü için bi deneyeyim dedim yine bibs almadı avent aldı . ama memede sıkıntı olmadı . 5.5 aylık