Munisee Ya çok teşekkür ederim, sizinde tebrik etmek lazım 8ay hiçte kısa bir süre değil 🌸 Evet çok desteğe ihtiyaç olan bir süreç inşallah ikinci evladiniz da hiç buna ihtiyacınız kalmaz, göğsunuzden emer ama en batan siz bunu düşünüp çağırmayın. Herşey çok güzel olacak buna inanın
Hiç emmedi benim yavrum yani ememedi, doğuştan kalp deliği (vsd) ile doğdu. Açık kalp ameliyatı olması gerekti çünkü delik kritik bi noktada idi, doktorda eğer ameliyatı olmazsa 20li yaşları görecek dedi yüzüme gözüme. Ameliyatta kolay atlatabilecegi (onların söylemine göre sağ çıkabileceği) bir ameliyat değildi. Bende her düşündüğümde o dönem sağıma asildim. Hiç bırakmadım. 2aylikken ameliyat oldu. Çok şükür bi seneyi devirdik ameliyatın üzerinden. Anne sutu çok etkili olduğu için ben her uzuntum de kendimi sağmaya verdim. Biraz içimi dökmek gibi oldu nolur kusuruma bakmayın. Allah evlatlarını sana bağışlasın ❣️ Desteğin için çok teşekkür ederim 🌸