Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 ay 6 günlük anne sütü alıyor.ancak bazı zamanlar memeyi almıyor yada çok zorluyor gün aşırı mama verdiğim oluyor.sorum şu bebeğimin kakası sürekli mukuslu ve bazen cıvık,bazen yeşil kokulu olabiliyor.dokuntu pişik yok ancak kilo alımı biraz yavaşladı.doktora gittik enfeksiyonu varmış ona bağlı olabilir dedi.alerji testi yaptı sonuç negatif.kakads gizli kan arslastirildi sonuç negatif.ama bir türlü mukus gitmiyor ve aşırı derece de artık.yaklasik bir aydır bu sorun var.emfeksiyondan olsa geçer diye düşünüyorum ilaç kullanınca.ve diyet yaptım 2 gün sanki azaldı gibi oldu ama durmayinca mama veriyorum bu seferde diyetim boşa gidiyor.doktor soya özlü mama da yazmıyor tam sonuç alamayınca.ne yapicagimi şaşırdım.sutu sagip verecek şekilde beni bırakmıyor onu denesem.soya özlü mamalar bildiğim kadarıyla raporla alınıyor.disaridan alabilir miyim tonlarca para tokuyoruz ama bir türlü sıkıntısını bulamıyorlar.ve huzursuz.iki kerede çok az kan geldi iki farklı doktora götürdüm bu seferde poposu hafif yırtılmış kaka yaparken dediler.yani yine mukusu onemsemediler tek başına.illa dolu dolu kan mi gelmesi lazım çok üzülüyorum.kusura bakmayın her şeyi buraya yazıyorum malum tek büyütunce.birde gaz damlaları ve probiyotik kullanıyorum acaba onlar mı yapiyor onuda düşündüm ama aklım hala alerjide :(