Ebrutoprk Chonsan 1. Kızımda hiç bir aşı ateş yapmadı bizde . 2. Kızım da bugün 1 aylık oldu bakalım nasıl olacak genelde olmuyor olursa veriliyor ateş düşürücü
Miniknur Chonsan evet 3 aşı yapılıyor son yaptığım aşının etkisi azalır demişti. Allahtan ateş çıkmadı. Çıksa mecbur vercektik
cagla24 Chonsan 1.ay aşısında bende korkmuştum ama hiçbir şey olmadı doğumda yapılan aşının aynısı zaten, bizim 10 gün sonra 2 ay aşımız var ben ondan çok korkuyorum 😬