Serpil123-kzmz Merhabalar anneler benim oğlum mama ile besleniyor 1 aylık daha..kakasını 4 güne bir yada 5 güne bir yapmaya başladı az az katı yaptı normal mi? Sizin de başınıza geliyor mu bu durum?
BaraninAnnesi Serpil123-kzmz normal 10 güne kadar yapmayabilir normal karşılanıyor. Yavas yavas düzene girer canım korkulacak bi durum yok🌸
Tugcesilam Serpil123-kzmz bnmde 13 günlğk bebegim var günde 2 kere mama veriyorumm dün 1 kere kakasını yaptı bir dahada yapmadı
Yasemila Serpil123-kzmz bende mama ağırlıklı besliyordum kızımı zor yapıyordu zeytinyağı kuşak çöpü ile masaj yapıyordum 2 günü geçince yada kendisini rahatsız gördüğümde. 2 aydan sonra düzene girdi hiç yapmadım ☺️
Rem16 Benim başıma en fazla 2 gün dü ben zeytinyağı vermiştim ertesi gün yapmıştı sonda düzene girdi eğer ağızdan vermek istemiyorsan poposuna zeytin yağıyla masaj yapabilirsin doktor öyle demişti bana
Serpil123-kzmz F-Betul doktora sormuştum bir ara 10 gün normal dedi ama oğlum ıkınıyor yapamıyor gibime geldi
Aysayd Serpil123-kzmz oğlumda beş gün yapamamıştı masajlar yaptım mamasına zeytinyağı koydum en sonunda yaptım hep öyle olacak zannedip dr gittim. Dr da sezeryanlı doğum olduğundan probiyotik verdi 3. aya kadar kullanmamı istedi en fazla bir iki gün yapmıyor
eylulnisa_20 Serpil123-kzmz bebeğin çok küçük bence doktora git , kabiz olabilir 10 günde kaka yapabilir ama dediğiniz kadsr kati olmamalı
Leyla123 Tatlım günde 1 kere mamasına 1 çay kaşığı zeytin yağı ekle bana dua ediceksin hemen çıkarıcak kakasını çok faydalı hiç zararı yok