Damağına yerleşiyor dişler daha çok aşağıda hemen gelmez ama salya yapar emerken canı yandığından ısırmak ister belki damak kaşımak için eline ısırmalık bişeyler ver bakalım nasıl devam edecek, benim oğlumda 4,5 aylıkken çıkarttı ilk dişini minicik bir kesi oldu çıktı dediğim de ama çılgınlar gibi kaşıyordu her yerde 😁