Antalyali okumadım, okusam da etkilenmem zaten böyle şeylerden. Bilinçsizce yazılmış belli ki. Tabiki biz çalışacağız, bebeğimiz de bizi unutmayacak. Biz çalıştığımız için hem maddi hem manevi daha güçlü olacağız bu güç de bebeğimizle ilişkimize çok olumlu yansıyacak. Ayrıca bütün gün beraber olunca da sıkılıyor bebekler ne yapalım yani. Bebek bu adı üstünde bebek.