Seherronya benn deli gbi korkuyordum dualr ettim ölürüm bile diyordum eşime okdr ma hiç korkmyın herkez farklı atlatır ama ben girerken çok korktum canımı yakn yerler sonda takımı hissettim baya sert ti acıttı ama saniyelik sonra ameliythanede hazırlıyorlarken korktum ayaklarnı bağlıyorlar felan bana ne yapıyorlar diyosun batikonla tmşzleme yapılıyor ama ben bişi görmüyorum tabi kalablık oluyor ortam sonra sana ilaç variyorlr bi uyanıyosun herşey bitmiş ben genel anestezili oldm başka asla olmam gene hamile olsam gene aynısı derim sonra uyanıyorsun ağrı ile kesi yeri sızlıyor ama emin ol dayanılmayacak bişi değil bebeğini merak ediyorsun zten o durumda bile odaya alıyorlar bebeğin geliyor ve arada gelip içindekiler boşalsın diye karnına bastırıyolar bana üç dört kere yaptılar kanamam olsun diye ilk ayağa kalkmalar acı veriyor ama ben öğlen oldum ertesi sabah kendim bebeğime bakmaya yürümeye başladım eve geldik sanki ki doğum yapmamışm herşeyimi kendim yapmaya başladım