Cemremir00 Kızlar 10 gün önce adetim bitti abdest aldım korunduk adetten sonra 2 defa korunmalı oldu ilişki dün lavobaya gittim kan gelmiş adet kanı gibi agrımda vardı ama şu an yok hiçbişi hiç böle olmazdı ya hamilemiyim 😕😕😕😕
Atlas2020 Cemremir00 bebeğiniz kaç aylık dogumdan sonra düzensizlik oluyor ben 1 ayda 2 kere oluyorum ilkinde normal kanamalarım oluyor ikincisinde senin gibi ara ara kesilme tekrar kanama oluyor yani
Masalikoo Benimde öyle mesela 1 hafta önce regl oldum 5 gün geldi birden kesildi ve dünden beri yine geliyor Doğumdan sonra bu şekilde olmaya başladı normal yani düzensizlikler
Elikkk Yerleşme kanaması adet kanamasi gibi olmaz bir kac damla pembe olur bu kadar kisa sürede se düşük yaptiginizi sanmam düşük desem
Cemremir00 Elikkk benimde öle adet kanı gibi değil bi lavobaya gittim sildim geldi sonra kahverengi oldu şu an hiç bişi yok
Defneninannesi1108 Ya benimde bi sorum olacak ikidir adet oluyorum ama hic akmiyo yanii onceden aktigini hissededim kanamam yok denecek kadar azz
Masallmom Cemremir00 benimde öyle oluyor sezeryanla doğum yaptım sadece kahverengi leke geliyor bi gün sonra kesiliyor. Bende korkuyorum çünkü internetten bakınca iyi şeyler yazmıyor ama doktora da gidemiyoruz malum