tuzvelimon Kızlar oğlum 4 ay 20 günlük Cumartesi akşamından beri sebebini bulamadığım bir şekilde çığlık kıyamet ağlıyor. Uykusu gelince yapıyor uyutmaya çalışınca daha doğrusu. Gece saat başı uyanıyor çığlık kıyamet yine. Banyodan sonra kulağını kaşıyor ve ağlıyor. Bir de vücudunda küçük kaşıntılı noktalar var doktor alerji dedi neye olduğunu bulmaya çalışıyoruz. KBB uzmanı ve alerji uzmanı doktorlardan randevu almaya çalışıyorum şimdi. Size de sorayım dedim başına gelen oldu mu ?
Hzl tuzvelimon kulağı ağrıyor olabilir o cok fena acıtıyor canlarını kulağına hafifce dokunarak oranin ağrıyıp ağrımadığını gözlemleyebilirsiniz insallah hemencecik gecer bebişinizin sıkıntısı
svcnbngl tuzvelimon maalesef banyo sırasında kulagına su kacabılır bu da enfeksıyona sebep olabılır gecmıs olsun
Annesirintugceuzun tuzvelimon Kulağı ağrıyor olabilir ya da vücudundaki kızarıklıklar kaşınıyor olabilir. 😞 Allah şifa versin 😞
tuzvelimon Hzl bunu iki aydır yapıyor doktoruna sürekli soruyorum kulakta bir şey yok diş kökleri yerleşiyor diyor 😩 dokunuyorum kulağına çok tepki vermiyor.
tuzvelimon AselAda doktoruna soruyorum hep bakıyor yok bir şeyi diş kökleri yerleşiyor diyor. Ama hep aynı kulağını kaşıyor. O yüzden KBB uzmanına gideyim diyorum
tuzvelimon svcnbngl teşekkür ederim. Kendi doktoru kulakta bir şey yok diyor diş kökleri yerleşiyor diyor. 🤷🏻♀️
Domino diş de kulak ağrısı yapar. Kafası cok sicaksa büyük ihtimalle dişden olabilir benim bebeğinde hep başına vururdu dişi cıktı sonra nedenini öyle anladım. Allahım şifa versin. Dis çikarma dönemi 4 6 ay normal kabul ediliyor.
tuzvelimon Domino ne kadar sürdü baş ağrısı peki bebeğinizin ? Hiç tadı yok kuzumun 3 haftadır. Başı bayadır sıcak iki buçuk ay oldu eli ağzında. Teşekkür ederim amin 🙏🏻
Domino tuzvelimon benim bebegimin 1 2 hafta icinde patlayip cikti ama hem bebeğim hem biz perişan olduk uyku yok ateş iştahsızlık vs baya çektik. Yırtılıp ucu gozuktukten sonra rahat oluyorlar. 🛌