Allah aşkına bir fikir verin. Kızımda 2.ayda gaz sancıları kaka problemi başladı. Alerjik bebek dedi doktor tüm süt ürünlerini paketli gıdaları aklınıza gelebilecek tüm alerjen maddeleri kestim. Ancak kızımda bir fark yok. Hala zorlanarak köpüklü kaka yapıyor. Sab simplex relectaz kullanıyorum. Onlarda faysa etmiyor. Kimyon çayı rezene çayı içiyorum hatta kızıma bile verdim ancak onlarda etki etmiyor. 3 ay 1 günlük olduk. Gaz problemi biter dendi hala artarak devam ediyor😢🥺🥺 gece uykusu olmuyor sancıdan. Ancak kolik gibi ağlamıyor. Emerken resmen acı çekiyor. Ağlamaya başlıyor sonra susuyor. Çok yoruldum başka bir önerisi olan var mı?