Snglklc Hazalperi aktardan yaptırdığım karışımı demleyip içiyorum. Papatya, tere tohumu, tane kişniş, rezene, anason, tane kimyon, ısırgan tohumu bunların karışımı
Kalps Hazalperi günde 1 tane . Tok karına içiyorum genlde kahvaltıyı 12 - 1 gibi yapıorm ondan 1 saat sonraa da onu içiorm bence süt konusunda işe yarıyor
demir1717 Hazalperi Hiçbiri diyebilirim,yani 2 ay denemiştim sütüm kesildiğinde ve işe yaramadılar. Ama çok güzel kilo aldırıyorlar. Sonra normal beslenme + gak guk emzirme + emmediğinde (red vardı) her saat başı sağım + pozitif olmak ile sütüm geldi arttı. Bunları yaptığımda oğlum 2,5-3 aylıktı, şuan 25 aylık tabi.
Ay20 Hazalperi promalt içiyorum 1 Aydın’da şu Eylül Öztürk’ün yaptırdığı anne çayına başladım baya etkisini gördüm
eylulnisa_20 Hazalperi oralet gibi bişey 🙄 tahin helvasi yiyorum bende işe yarıyor ve düzenli laktozsuz süt içiyorum
Mine25 Hazalperi bebeğim bir yaşında ama yinede söyleyeyim canım humananın rezene çayını içmiştim çoklu olarak almıştım hem kendime çok iyi geldi hemde bebeğime herkese tavsiye ediyorum . Bebeğim kendim rahatlatıyordu ☺️
Aleynaaaaaa Hazalperi humana kimyonlu rezene çayını denedim canım ama bı etki ettiğini düşünmüyorum en azından bana etki etmedi diyebilirim onun yerine aktardan anason ve rezene tohumu aldım çok daha etkili oldu.