Merhaba güzel anneler, oğlum3 gün önce falan mukuslu kaka yapmaya başladı. Dünden beri de poposu yanmış gibi kıpkırmızı kaka yapınca yıkıyorum ateş gibi yanıyor kuzumun poposu. Ve çok acı çekiyor ağlıyor. Pişik kremi mi sürsem sudocrem yada doktor trosyd krem vermişti doktor önceden acaba hangisi iyi gelir bilemedim. Böyle birşey yaşayıp öneride bulunacaklar varmı gece rahat uyusun bari oturamıyor bile 😔