Aseliiimmm lansinoh krem sürdüm , zeytinyağ sürdüm , ayva çekirdeği jeli yaptım sürdüm ne denediysem geçmedi en son tepindiğimi gören eşim sağolsun gümüş kapak alalım dedik onlar iyi geldi yumuşatıyor yarayı hala yara ama acısı dindi artık 2,5 aylığız emdikçe uyuşuyor artık inşallah atlatırsın Canım gümüş kapak almanı tavsiye ederim biraz pahalı imkanın varsa tabi 🤲💓