Ays11 kabız olduğunu nerden anladınız ? Kabızsa eğer böyle küçük küçük keçi kakası gibi yapaması lazım ama 3 -4 gündür kaka yapmıyorsa çok normal 10 günden sonra doktora götürün zeytinyağı benim bebeğim 9,5 aylık ben cesaret edip veremedim 1 kaşık kusura bakmayın da küçücük bebeğe zeytinyağı olmaz. Ayrıca sabun ne ya cahilmisiniz bebeğin ph derecesiyle aynı mi bide uyarmayın çocugu yıllarca uyarınca mı kaka yapsın istiyorsunuz biraz kendi haline bırakın ciddi anlamda kabızsa doktorunuzla görüşün onun çaresi yok ayrıca senin yediğin muzla bebeğin kabız olmaz tövbe est