Muhendis_anne1 ben olumsuz düşünmedim açıkçası. Bebekler çok değişken. Ne yapacağı nasıl yapacağı anlaşılmıyor. Yani her hareketini anlamlandirmiyorum açıkçası. Bence çözüm bulunacak bişey değil. Zaten bir yerden görüp öğrenmesi ile de alakası yok. Siz tepki vermeyin yeter. Sorun teşkil edecek birşey olmadığını anlatmaya çalışıyorum aslında. Mesela benim bebeğim birkaç gündür eğer koltukta vs değilse yüksek bir yerde ise mama sandalyesi gibi, elindeki oyuncağı atıyor ben veriyorum . Ben verdikçe o atmaya devam ediyor. Yani belki vermesem o da sürekli atmayacak. Burda verdigimiz tepki de önemli. Bu davranışını pekistirmeyecek karşılık verilmeli aslında.