phdmom valla çok az o ne öyle hemsirelerin ne dediğine takılmayın çok biliyorlar onlar yüzünden oğlum mama yiyor şu an.Benimki 22 günlükken 90 cc içiyordu 2 saatte 1 ve 3850 doğdu.Doktora götürdük bazı bilmişler 60 cc den fazla olmamalı vs vs diyordu çok iyi bir doktor bulduk bize dediği siz doysanız daha fazlasını yer misiniz?Gerçekten de öyle 90 cc icinde ellerini yumruk yapmıyordu rahat rahat yatıyordu ve kusmuyordu. BEBEK Kendi bilir verin deneyin.