Ubannesii Eylül öztürk paylaşmıstı gördüm baya işe yarıyor galiba yorumları öyle ama kullanab varmı meraj ettım
Hll20 Ubannesii ben kullandm canm cokta memnun kaldm. İster agzna direk damlat ister suyuna damlat ic. Ben suya damlatp iciyordum sütümdende bebegime geciyordu ikimizde rahattk. Kimyon cayi vs bizde ise yaramamşti.
esraozker Ubannesii ben çok memnun kaldım bende gaz olmuyodu bebeğimede geçmiyodu biz onunla atlattık ben tavsiye ederim