Zuleyhaaysel Bebeğim 10 günlük, göbek bağı düşene kadar yıkamadık dün akşam düştü ve düşer düşmez banyosunu yaptım. Acaba enfeksiyon vs kapar mı? Düşmeden yıkandığında enfeksiyon riski var ama bu şekilde de olur mu diye başta düşünemedim ..
Linaa1 Zuleyhaaysel valla canım ben hastaneden cıktım 1 gun kaldım eve geldıgımde aksam uzerı banyo yaptırdık hemen virüs bırde hastanenın pıslıgı dogdugunda ıster ıstemez kan vs oluyo bı sıkıntı olmadı valla dusene kadarda yaptırdım sıkıntı olmadı
elha_3 Zuleyhaaysel allahın izni ile birşey olmaz korkmayın o bölgeyi kuru ve temiz tutmaya özen gösterin yeter birşey olmaz korkmayın ınş
nslhn_D Zuleyhaaysel ben düşmeden yıkadım bi şey olmadı .sende kuru ve temiz tut inşallah bisey olmaz
SertapHilal Yok canım bişey olmaz artık ama kuru tutmaya dikkat et bezi göbeğinin altında kalsın hava alsın
Ozlm-8 Merhaba 25 gunlük bebeğim var ve bende aşırı iştah kaybı oldu bu sorunu başka yaşayan var mı acaba öneri bekliyorum