Eğer emziriyorsan normal o. Sütün yaradığı için çıkar onlar, benim bebeğimin boynunda bile çıkmıştı. Ama birkaç güne geçiyor, yenisi çıkıyor. Bizde de çıktı hem de çok fazla. Kızım resmen kıp kırmızı olmuştu. Ama eğer emzirmiyorsan da bir şeye alerjisi olabilir canım