1papatya Kızlar size sormak istediğim şey şu bebeğin emdikten hemen sonra kusması fazla süt emdi mi demek? Yoksa gaz mı? Eğer gazsa her emzirme sonrası böyle kusarsa emdikleri boşa gitmiyor mu?
Minikprenseselo 1papatya fazla emdgini kusuolar genelkle ama yedrdgn gbi hemen gazini cikarma canm bikac dakika bkle ondn snra ckar hemn cikarncada kusuolar
Merve_96 1papatya reflüde olabilir canım gün içerisinde biraz takip et eğer devam ederse doktorunuzla görüşün her doktorda önemsemiyor kusma diyince siz takibi iyi sağlayın bizde iki ay boyunca kustuk hep ama reflü denmedi normal karşılandı 3. ayda kilo alımı birden düşünce reflü olduğunu anlaşıldı 🤷♀️
Analist 1papatya yenidogan minnoslarin doyma hisleri yok emdikce emiyolar sonra mide fazlasini atiyor😊 bir de gazini cikarmadan yatinca da kusuyorlar
Meriwa 1papatya kusması sızıntı gibi mi gaz cıkarırken mi oluyo sadece yad kesik gibi mi bizim de 3 ay 11 günlük emzirirken sürekli mola verip gaz cıkartıyorum olmuyo öyle cnm öyle de dene tavsiye ederim
ZeynepTlc 1papatya bizimde öyleydi ama arada cok kusması da oluyordu sürekli her beslenmeden sonra çıkarıyordu doktor gaviscon baslattı reflüden dolayı iki gündür kusmuyor sükür bi doktora gösterin cogu doktor önemsemiyor fazlasını çıkarıyor falan diyor ama degilmiş bizde yeni ögrendik doktoru değiştirince yani insallah degildir ama bizimkisi sürekli öksürüyordu geviş getiriyordu kesik kesik çıkarıyordu uykusunda bile takip edin bebeğinizi belirtileri görmezden gelmeyin ilerde daha büyük beslenme sorunları olmasın 🌸
akrep07 Benim bebeğimde aynen öyle. Bazen daha göğüsümdeyken kusuyor. Hatta daha az önce emzirip gazını aldım, ardından 5 kere aralıklarla kustu. Midesinde ne kaldı bilmiyorum ama ilk kustuğunda pürüzsüz kusuyor, sonrasında çökelekli
1papatya ZeynepTlc öyle bi problemimiz yoktu bu ay başladı gece olmuyor ama gündüz genelde gazını çıkarmadan hemen önce kusuyor sonra da gaz çıkarıyor
Meriwa 1papatya dakika zaman ayarım yok bazen soluksuz emdiği zaman cok geçmeden deniyorum yaygarayı basıyo zaten benim bebeğim öyle dakikalarca memede kalan bi bebek değildi 5-10 dk en fazla yani siz durumuna göre ayarlayın
1papatya Meriwa biz de öyleyiz çok fazla durmuyor memede ama iki üç dk ya hemen gazdan ağlıyor öyle gazlı şeyler de çok yemiyorum