Dragon2018 3yasina kadar uyudu gündüz 3yadindan sonra bazen uyudu bazen uyumuyordu uyanis saatine göre gidiyordu coj erken kalkmışsa uyuya kalırdı biyerde ama 10 gibi uyandigind uyumazdı. Ben mâni olurdum uyumasına. Biliyormusunuz bir zamanlar 10 dk 20 dk uyuyan kızımı uyutmak için canin çıkardı ne ağlardım uyumuyir ağlıyor diye şimdi kızım gündüz uyumasın diye uğraşıyorum 4bucuk yaşında şimdi gündüz uyumuyir artık. Kizim tek uykuya geçtikten sonra geceleri de düzeldi 3yasinda 2kere kalkar süt isterdi