tirtilinannesi 2,5 aylık bebeğim var fıstık yediğimde dediğiniz gibi oldu 2 gün resmen köpük köpüklü sonra geçti denedim ki Antep fıstığı alerjik yada ağır geliyor. Yemeyince bir daha olmadı o şekilde. Son 24 saatte alerji yapabilecek ne yedin onu düşün ve takip et baktın geçmiyor gaita testi yaptırırsın. Laktoza karşı da hassasiyeti olabilir o da bu şekilde köpüklü kaka yapabiliyor