Oykum26 Ben az suda ağzı kapalı haşlayıp suyuyla ezmeyi düşünüyorum siz nasıl yaptınız veya yapıcaksınız?
Ahkukulivahkukuli Oykum26 bende öyle yapıyorum canım diğer türlü zor ve uğraştırıcı bunu da geçtim aparatı yook bende. Diğer türlü daha iyi tabi
UraSsmom Oykum26 Suyu vitaminini alıyo derler. Ben hep bujarda yapıyorum mis gibi oluyo. Yani herkesin evinde süzgeç vardır, illak yok buhar makinesi yok aparatı ne gerek var.
antropologanne Oykum26 Plastik tabak çanak satan her yerde oluyor. Tencerenin icerisine az miktar su koyup üzerine aparari yerlestirip ne yapacaksam icine koyup kapagini kapatiyorum. 15 dk surmuyor pisiyor.
Agg0207 Oykum26 sebze tüm vitaminini suya bırakıyor canım bu kez .buharda haşlama aparatı almalısın bnce kızım 2 yaşında hala kullanıyorum ben uzun süre kullanılıyor ve besin degerini kaybetmiyor yiyecekler
Meriwa Oykum26 ben aventin makinası var ondan direk buharda pişiriyorum daha sağlıklı canm şu metal aparatlar var tencereye giren onlardan alın bence
Blz01 Oykum26 neden suyla eziyorsunuz 🤷♀️Süzgeçten geçirerek ezerseniz suya gerek kalmıyor bence o aparttan alın çok pratik suylada ezmeyin bence alışsın bebeğiniz biraz katı yemeye.
Ardenali Blz01 ben şahsen vitamini suyuna geçtiği için sebzeleri suyuyla eziyorum az suda haşlayıp ama meyveleri direkt catalla ezip yedirdigim için daha kati kıvamlı ve pütürlü yeme sorunu da yok..
220520B Ben metal kevgirle yapıyorum tencereye biraz su koyup kevgire havuç patates artık ne haşlayacaksam ondan kesiyorm ince üzerine tencerenin kapağını kapatıyorm 10 dakikada haşlanıyor😊
Ertizbet-19 Tencereye su üstüne tel süzgeç koyup içine de sebzeleri koyup öyle pişirdim bi süre gayet de oldu aparata gerek kalmıyor 😊